9 iunie 2012

Votarea dauneaza grav... integritatii!


Sper sa nu votati!

In primul rand, ca sa nu va culpabilizati de fiecare data cand veti da in gropi, in al doilea rand, ca sa nu sporiti grandomania schizofrenica a alesilor.

Am votat o singura data in viata, imediat dupa revolutie, unu, ca sa vad cum e, doi, de frica sa nu iasa iar comunistii. Dupa ce a iesit Iliescu, desi nu cunosteam pe nimeni care l-a votat, 'm-am prins' de smecherie si nu am mai votat niciodata.

Vot =  "Exprimare a opiniei cetățenilor unui stat în legătură cu alegerea reprezentanților lor în organele de conducere..."
In cazul in care reprezentantii nu sunt ai mei, nu imi sustin convingerile si valorile mele, de ce sa le dau putere deplina asupra vietii mele si  a celor din  jur?
Dreptul nostru  nu este de a vota, ci de a alege daca votam sau nu. A vota pare mai degraba o obligatie, din moment ce nu avem cu cine sa votam.
Scopul campaniei electorale nu este de a ne convinge cu cine sa votam, jocurile oricum sunt facute dinainte, ci este mai degraba o spalare periodica de creiere, prin care sa ne determine sa acceptam dominatia lor, ca doar noi am vrut-o, nu...?


Subiectul  este mult mai profund, si  nu are finalizare... este trist ca am cunoscut oameni simplii si de buna credinta, pe care speranta in mai bine, ii tine in viata, la propriu, si care cred atat de mult in actul votarii, incat isi schimba data nuntilor, amana plecarea in concediu sau internarea in spital, ca sa ...voteze.

Nu, nu am o solutie, si nici nu cred sa existe in societatea actuala.
Manariile si coruptii, sunt peste tot, nu doar la noi.
Cred ca numai trecerea intr-o alta dimensiune, poate rezolva machiavelismul naturii umane.
Doar ca, eu ma simt mai bine cu mine, daca nu iau parte la mascarada.

Ceea ce va doresc si voua!


2 comentarii:

  1. cetateanu turmentat6/19/2012

    ti-am descoperit abia acum blogul, imi place...nici eu nu am votat, hac!...pe iliescu l-a votat tata!

    RăspundețiȘtergere
  2. te mai astept, mersi; sa nu mai spunem la nimeni de Iliescu...:)

    RăspundețiȘtergere